3 de gener del 2009

UN MATÍ EN EL SALÓ DE LA INFÀNCIA

Acabo d'arribar del Saló de la Infància, he passat el matí allí recollint cartes de nens i nenes i parlant amb tothom. Ha estat molt, molt divertit...hi havia alguns nens i algunes nenes que portàven la carta de casa, però.......havia d'altres que se l'havien oblidat!!!! Però finalment tot s'ha solucionat, les meves ajudants ràpidament amb muntat un taller per escriure cartes allí mateix i tothom, tothom que ha vingut a veure'm m'ha pogut portar la seva carta.

Us he portat unes quantes fotos per a què veieu què bé ens ho hem passat.


Aquí explicava que aniré a la primera carrossa de la cavalcada.

La Mireia m'explica la seva carta.

Bufff!!!!!!!!!!! podem escriure la carta aquí, què era el que volia?.

Com t'has portat aquest any Laura? La veritat....així, així!!!.

I tot això demanes?????????.

Pau també volia tenir una foto amb mi...i jo amb ell.

1 comentari:

  1. hola patge Estel
    jo he vingut a portar-te la carta i t'he explicat les coses que vull que em portin els reis.

    petons adéu

    Clara

    ResponElimina